Sori ku en oo pariin kuukauteen kirjotellu tänne mitää ku on ollu harrastuksii, lomii, kokeit yms!

Eli mul on huomenna Voikkareenit jos varmaa on taas baletti... Tylsää... Joo joo mä tiiän et joukkuevoimistelus on tärkeet baletti mut me vaa tehää samoit liikesarjoi ku ennenki!!!... Mutta sir meil on venyttelyt, lattiabaletit ja harjotellaa myös Kisaohjelmaa ja Kevätnäytös ohjelmaa! ;)            Huomisesta tulee muutenki kiva päivä koska Perjantai on yleensä mun lempi arkipäivä koska koulus on pelkkää Liikkaa 2h Matikkaa, ja Kuvista 2h ;) :D Ja sit on mun luokkakaverin 12.v synttärit :* ;)

Tänää oli tosi tylsä päivä koska oli Hissan ja Enkun koe :( Paitsi kivointa täs päiväs oli se et meijän osa koulust (Tanssikerho, Draamakerho ja Kuoro) harjoteltii meijän koulun musikaalia joka järjestetää tänä lukukautena jossai vaihees: Mä muute oon siin Tanssikerhos ja meillä on 2 osuutta eli tanssi osuutta ja muute ollaa siel laval vaa sille et joo joo ja 1000 000 kertaa joo XD