Elikkä? En oo kirjottanu tänne aikoihi joten nyt on aka! Kuten Artikkelisat jo houmaa niin kerron kuulumisia ja mitä teen tänää!!:

Lyhyesti kerrottuna: Mulle kuuluu iha hyvää, koulussa menee hyvin, kotona menee hyvin yms. Eile Äiti oli kattonu mun Voikkareenejen ajan väärin joten lähettii sit Iskän ja Lumpan (mun pikkusiskon) kaa Lahteen kattoo onks se oikee aka ja sit huomattii (SIIS ÄITI KATTO ET NE OIS ALKANU KLO:17.00 MUT NE ALKOKI IHA NORMI AIKAA ELI KLO:18.30) nii iskä ehdotti et menisin äidin työpaikalle vähäks aikaa. Menin sit sinne ja sit olitii vähä aikaa siel ja sit lähettii Trioon. Ostin sieltä siis Glitteristä Hiustenpidennykset //tumman blondit//  (VAAN SIKS KOSKA EN SAA VÄRJATÄ HIUKSII NII HALUSIN SINNE LISÄÄ VÄRII!!!) Ja sit ostin sielt Glitterist myös uudet kuoret mun Iphoneen (SEMMOSET PINKIT JOSSA ON SYDÄN JA SIIN ON TIMANTTEI SIIN SYDÄMMES!)

 

Ja tänää siis kohta lähen mun tädin ja niiden perheen ja mun pikkusiskon ja iskovelin kaa syömää Lahteen jonnekki ravintolaan! Olin tänää aikasemmi keräämäs pellolla (SIIS ME ASUTAA MAALLA!) kivii! ja ny istun koneel XD EI KAI SIT OO MUUTA!!!